AcuraZine - Acura Enthusiast Community - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: nfnsquared
Showing results 1 to 40 of 94
Search took 0.50 seconds.
07-12-2019, 08:02 PM
Replies: 47
Views: 2,088
Posted By nfnsquared

Yup. And salt and beet juice when it gets well...

Yup. And salt and beet juice when it gets well below freezing...



Meh, don't know about that. And a heated garage just means it's not freezing. I keep my garage at ~ 50F during the winter...
Forum: Ramblings
07-12-2019, 07:56 PM
Replies: 8
Views: 531
Posted By nfnsquared

RIP Ross Perot

Went to post this link in what I assumed would be an already existing thread. Was surprised when I found no such thread.

What a great guy! He truly was a very giving person but did not seek the...
Forum: Ramblings
07-12-2019, 07:50 PM
Replies: 21
Views: 666
Posted By nfnsquared

He already did in an epic post in an epic thread...

He already did in an epic post in an epic thread :snicker:
Forum: Ramblings
07-12-2019, 07:29 PM
Replies: 21
Views: 666
Posted By nfnsquared

Is that STUNNA after he realized that his tryst...

Is that STUNNA after he realized that his tryst with his porn star friend was just a dream?
07-11-2019, 11:01 PM
Replies: 261
Views: 15,984
Posted By nfnsquared

Plus, if it's a Takata airbag, the shrapnel will...

Plus, if it's a Takata airbag, the shrapnel will cut a nice hole in the coverlay for the airbag to follow :thumbsup: :snicker:
07-11-2019, 07:16 PM
Replies: 47
Views: 2,088
Posted By nfnsquared

13 winters and ~275K miles on ND roads. ...

13 winters and ~275K miles on ND roads. Currently at 317K miles and original axles. Garaged in a heated garage, don't know if that made a difference or not...
07-11-2019, 06:38 PM
Replies: 2,256
Views: 409,759
Posted By nfnsquared

3rd TB change coming up, probably in...

3rd TB change coming up, probably in August-September :thumbsup:
07-11-2019, 06:36 PM
Replies: 35
Views: 1,396
Posted By nfnsquared

Nope. 60K mile intervals if you drive REGULARLY...

Nope. 60K mile intervals if you drive REGULARLY in those conditions, which rules out any location in North America....



MID indicating a "4" is the only think listed in the SM or OM....No time...
Forum: Ramblings
07-10-2019, 12:42 PM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

Actually, I just checked gun.deals and $568 was...

Actually, I just checked gun.deals and $568 was the best price I saw...
Forum: Ramblings
07-10-2019, 11:54 AM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

P365XL in stock, $568 shipped. Not sure that's...

P365XL in stock, $568 shipped. Not sure that's the best price though...

P365 XL 9MM 3.7" 12RD (http://www.kygunco.com/Product/View?ItemNo=142645)
07-05-2019, 10:06 AM
Replies: 48
Views: 4,219
Posted By nfnsquared

I've run 2 Gates water pumps to 105K+ with no...

I've run 2 Gates water pumps to 105K+ with no issues, bullet proof for me. I'll be adding my 3rd Gates pump in the next month or so during my 3rd TB change :thumbsup:

Pretty sure the idiot/s on...
Forum: Ramblings
07-04-2019, 08:01 AM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

If it would help, Majofo can ban you from this...

If it would help, Majofo can ban you from this forum.

Oh wait, never mind :snicker:
Forum: Ramblings
06-27-2019, 08:50 AM
Replies: 318
Views: 9,106
Posted By nfnsquared

https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0784J8FXM...

https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0784J8FXM/

"renewed" though....
06-26-2019, 08:55 PM
Replies: 13
Views: 2,214
Posted By nfnsquared

Any coolant puddling on the pavement? Check your...

Any coolant puddling on the pavement? Check your heater control valve (on the firewall, do a search for a DIY by Majofo). My HCV literally melted and that's where I was losing coolant. Another...
06-23-2019, 01:50 PM
Replies: 11
Views: 1,748
Posted By nfnsquared

I'm assuming the airbags popped? Otherwise, not...

I'm assuming the airbags popped? Otherwise, not sure that's a total...

What happened?
06-22-2019, 10:44 AM
Replies: 4
Views: 1,502
Posted By nfnsquared

I'd never leave my car with anyone for 5 weeks. ...

I'd never leave my car with anyone for 5 weeks. Good luck, OP. Keep us updated...
06-19-2019, 08:49 AM
Replies: 15
Views: 1,827
Posted By nfnsquared

Sorry, buh-bye. But in for the story on how...

Sorry, buh-bye.

But in for the story on how you managed to drive into a parked car...
06-19-2019, 08:45 AM
Replies: 5
Views: 2,612
Posted By nfnsquared

Your mechanic is an idiot. The e-brake is on the...

Your mechanic is an idiot. The e-brake is on the rear wheels, not the front wheels.

Is he the one that replaced your front rotors and pads?
06-14-2019, 08:43 AM
Replies: 12
Views: 2,774
Posted By nfnsquared

So either way, the tech was careless. He either...

So either way, the tech was careless. He either didn't tighten a bolt to spec and/or he didn't tighten any of the bolts to spec while weight was on the wheels and one came loose.

Also, if nothing...
06-12-2019, 10:04 PM
Replies: 9
Views: 1,442
Posted By nfnsquared

What's the difference in price between...

What's the difference in price between aftermarket and OEM? Maybe $40? I'd go back to the shop and tell them you want them to install OEM, especially since they didn't ask before doing so.
Forum: Ramblings
06-11-2019, 12:07 PM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

Dunno about that video. Read the newest reply... ...

Dunno about that video. Read the newest reply...

No issues with mine (bought it 3 weeks ago?). Trigger doesn't wiggle like his does....Most reviews I've seen are 5-star reviews...

And FYI, that...
Forum: Ramblings
06-11-2019, 10:22 AM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

^^^^ Price dropped by $7 on the black... ...

^^^^ Price dropped by $7 on the black...


Stainless version $199 shipped, $169 after Taurus rebate (extended until July 7). Incredible!!
...
06-10-2019, 11:00 PM
Replies: 11
Views: 1,257
Posted By nfnsquared

I have 316K on my 04 6MT and it's still my daily...

I have 316K on my 04 6MT and it's still my daily driver. I put ~30K-35K/year on it now. About to do my 3rd timing belt change next month. I do all my own maintenance, so I have no issue driving it...
06-10-2019, 10:55 PM
Replies: 9
Views: 716
Posted By nfnsquared

^^^^ Yeah, great point. I believe that safety...

^^^^ Yeah, great point. I believe that safety system stuff is lifetime warranty?
06-10-2019, 04:47 PM
Replies: 60
Views: 3,868
Posted By nfnsquared

Aren't you getting a nagging cough and chills?......

Aren't you getting a nagging cough and chills?... could be the flu... better stay home tomorrow :teef:
06-10-2019, 04:43 PM
Replies: 7
Views: 2,611
Posted By nfnsquared

Damn, that doesn't look as ghetto as I was...

Damn, that doesn't look as ghetto as I was thinking :thumbsup:
06-10-2019, 10:23 AM
Replies: 30
Views: 1,548
Posted By nfnsquared

So your dash lights don't light up when you turn...

So your dash lights don't light up when you turn the ignition switch on? Or do they?

Do your headlights work when this happens?
06-10-2019, 12:47 AM
Replies: 12
Views: 2,774
Posted By nfnsquared

Control arms don't go bad unless you run the car...

Control arms don't go bad unless you run the car into a curb at 30+ MPH.

I'm in for hearing how Meineke translates wheel vibration to bad control arms on both sides....

My guess is that...
06-10-2019, 12:37 AM
Replies: 7
Views: 2,611
Posted By nfnsquared

If aesthetics be damned, go for it. Post pics...

If aesthetics be damned, go for it. Post pics after you do it. I gotta see this :thumbsup:
Forum: Ramblings
06-07-2019, 05:26 PM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

Damn, did HR detain Majofo? Gonna be a long...

Damn, did HR detain Majofo? Gonna be a long weekend in the HR slammer :snicker:
Forum: Ramblings
06-07-2019, 11:49 AM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

What? No crotch scratching or bugger flicking?

What? No crotch scratching or bugger flicking?
Forum: Ramblings
06-07-2019, 09:05 AM
Replies: 18,152
Views: 564,589
Posted By nfnsquared

HR gonna be tailing Majofo now :teef:

HR gonna be tailing Majofo now :teef:
06-06-2019, 12:01 PM
Replies: 10
Views: 537
Posted By nfnsquared

Whatever semi-syn meets specs and is on sale....

Whatever semi-syn meets specs and is on sale....
06-06-2019, 11:59 AM
Replies: 128
Views: 67,821
Posted By nfnsquared

Yeah, the dealer glass was ~$800 when I had my...

Yeah, the dealer glass was ~$800 when I had my windshield replaced. It's not cheap. Fortunately, USAA came through after a little prodding. I've been with them for decades and zero claims, so...
06-06-2019, 11:53 AM
Replies: 4
Views: 1,431
Posted By nfnsquared

OP, with multiple melted coils, my guess is that...

OP, with multiple melted coils, my guess is that the ECU is indeed fried. The coils do get melted from loose plugs, but I've never heard of 3 loose plugs.

Did the shop check the plugs for proper...
06-06-2019, 12:31 AM
Replies: 10
Views: 537
Posted By nfnsquared

Yay!!! Another tire thread. Let's also discuss...

Yay!!! Another tire thread. Let's also discuss best oil and octane while we're at it :teef:
06-05-2019, 06:33 PM
Replies: 16
Views: 1,888
Posted By nfnsquared

$60?? Wow, that's a steal IMO. Does your...

$60?? Wow, that's a steal IMO.

Does your friend know that the intake manifold has to be pulled?
06-04-2019, 07:06 PM
Replies: 32
Views: 2,292
Posted By nfnsquared

Shoulda driven about 5 miles and then stopped,...

Shoulda driven about 5 miles and then stopped, reached under the car, and grabbed ya a hunk o' cooked venison. Yummmm!!!!
06-04-2019, 12:45 PM
Replies: 32
Views: 2,292
Posted By nfnsquared

Following too closely. Lesson learned, hopefully.

Following too closely. Lesson learned, hopefully.
06-04-2019, 12:33 PM
Replies: 108
Views: 22,944
Posted By nfnsquared

Huh?

Huh?
Showing results 1 to 40 of 94
 


 
Forum Jump

Contact Us - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.